tiistai 16. kesäkuuta 2015

Ainiin ne sormukset ;)



Elikkä kihlasormukseni on Timanttisten Brilliant Star- mallistosta


Ja sen kaveriksi valitsin Kohinoorin Helenen :)




Semmonen pari :)

 Ja huomenlahjaksi sain kauniin sydänriipuksen,
joka on valkokultaa, sekä kultaa. Idea tähän tuli Tommille siitä, että
olen kadottanut edellisen kultaisen sydänkorun, jonka Tommi osti minulle elokuussa 2009,
kun olimme seurustelleet pari kuukautta. Silloin Tommin äiti oli kysellyt, että
"eikös tuo ole vähän kallis lahja tässä vaiheessa suhdetta?" :D
Tommi sanoi, että tiesi jo silloin, että minä olen se oikea :)

Toivottavasti se vanha korukin löytyisi, sillä muistan vain laittaneeni sen
varmaan säilöön.. Ellei imurin kita hirmuinen ole sitä vienyt... :/


Tämän siis sain huomenlahjaksi :)

2 kommenttia:

  1. Oih, mä oon tällä hetkellä ihan rakastunut tuohon Kohinoorin Heleneen! Se ei vaan taida, mun kihlan kanssa oikein sopia yhteen. Pakko silti käydä jossain vaiheessa testaamassa!

    Mutta niiiin upea valinta siis! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä pisti heti liikkeessä silmään :) Ajattelin jossain vaiheessa hankkia toisen samanlaisen Brilliant starin Helenen yläpuolelle :)

      Poista